גודל טקסט:
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
4 - חיפוש
הצהרת נגישות

שיווק ברשתות חברתיות

social-1689316__340_20190813092320.620.png

המטרה העיקרית של הרשתות החברתיות היא לחבר בין אנשים ולחבר בין עסקים ללקוחות. ברמה האורגנית דף האוהדים של העסק מטרתו לשמור על נוכחות ועל ערוץ תקשורתי בין העסק ללקוחות ולאוהדים במטרה להפכם מלקוחות פוטנציאליים  >> ללקוחות בפועל. כיום ישנן רשתות חברתיות רבות ברשת האינטרנט ברמת פופולריות שונה. לכל אחת מהן יש המאפיינים המיוחדים לה, ולכל סוג עסק יש את הרשתות הרלוונטיות עבורן מדובר בתופעה דיגיטלית בה כולם לוקחים חלק בה הן בהיבט אישי והן בהיבט עסקי. אם העסק שלכם נמצא מחוץ לזירת הרשתות החברתיות זה אומר שאתם מאבדים נתח גדול ואיכותי מיכולות השיווק והפרסום של העסק.
אל תשארו בחוץ.

באיזו רשת חברתית תבחרו לשוחח עם הלקוחות והמתעניינים הפוטנציאליים?


אנו ממליצים להתרכז בפייסבוק ובעוד רשת חברתית אחת שהכי מתאימה לפרופיל קהל היעד שלכם, ולרכז את הכוח בנוכחות מוגברת ובאיכות ושירות לקוחות גבוהים. עדיף לנהל תקציב פרסום ברשת אחת טובה מאשר לפצל אותו בכמה רשתות ולא להגיע לתוצאות משמעותיות. . אם יש לכם תקציבים גבוהים ואתם רוצים להתנהל ביותר מרשת חברתית אחת, הקפידו לשמור על אחידות המסרים וויזואליות הפרסומים.

טיפים: 
למדו היטב את הכלים וההזדמנויות אותן מציעה לכם הרשת.
למדו את השפה של הרשת החברתית (מה מומלץ וממה כדאי להמנע).
זכרו שאתם מנהלים בפרופיל את מוניטין העסק ורצוי לא לעשות טעויות בלתי נשכחות.
התמידו ונהלו לו"ז פרסומים – רק כך תגיעו ממש לתוצאות.
שמרו על תשוקה, התלהבות וערך מוסף בתכנים שאתם מעלים עבור האוהדים שלכם.
אם זה לא בא לכם בקלות זה יהיה ניכר בפוסטים שתעלו ולאט לאט תתחילו לאבד עוקבים עדיף להעביר את זה לניהול חברה מקצועית ולמנוע נזק.
תנו לעוקבים להתבטא והגיבו במהירות אפשרית.
הזהרו מעמדות פוליטיות או מכל  נושא אחר שנוי במחלוקת (גם בפרופילים אישיים).
לא למכור – לספר/לשתף/ליצור תמהיל מגוון.

יש קשר בין קידום האתר אורגנית ונוכחות ברשתות חברתיות הולך ומתעצם וצריך לדעת להשתמש לטות קידום האתר בכל האמצעים הקיימים.

למה דווקא עם כתום?

חברת כתום מעניקה שירותי ניהול רשתות חברתיות. אורגנית + ניהול קמפיינים ממומנים.

  • המומחיות של כתום: ניהול דפי אוהדים בצורה המקצועית ביותר, תוך יצירת תמהיל תוכן מגוון ואיכותי, ייצור עניין ויציקת תועלות עבור האוהדים העוקבים אחר הדף. בנוסף אנו מנהלים עבור הלקוחות שלנו קמפיינים שיווקיים הכוללים ניתוח קהל היעד, טירגוט, כתיבה שיווקית, עיצוב מודעה והעברת מסרים שיווקיים מדויקים.
  • התוצאות של כתום:
    1. תנועה גדולה לאתר 
    2. הגדלת מכירות
    3. הגדלת רשימת תפוצה

לפרטים נוספים ולהצעת מחיר נשמח לשוחח אתכם

 

 online-2177692__340_20190813092320.105.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

להלן הרשתות החברתיות הבולטות:


פייסבוק  -

נתונים כללים: פייסבוק הוקמה ב 2004, 4 מ' בעלי פרופיל בישראל (60% מהאוכלוסייה), 31 כניסות של משתמש בחודש ו-55 דקות בכל פעם בממוצע. 74% מהמותגים הגדולים בארץ ובעולם פעילים בפייסבוק לא לחינם הפכה הרשת ליעד מס' אחד של מערכי השיווק.
מבנה הרשת: מורכב מפרופילים אישיים (אנשים פרטיים), דפי אוהדים (פרופילים עסקיים) וקבוצות בעלי אותו תחום עניין.
אלגוריתם של פייסבוק: תזמון, מעורבות ורלוונטיות. ככל שיותר אנשים יהיו מעורבים בתוכן (פוסטים), כך גדל הסיכוי שפייסבוק תרחיב את הצגתו למשתמשים נוספים.

 

לינקדין - Linkedin

נתונים כלליים: לינקדין עלתה לרשת בשנת 2003, ויש לה כ-500 מיליון משתמשים. זוהי רשת חברתית מקצועית המבוססת על ניהול זהות עסקית, רשת קשרים עסקיים, חשיפה למידע מקצועי, ידע והזדמנויות. היא פעילה בעיקר במחשבים, אך לאט לאט חודרת גם לניידים. קהל היעד העיקרי הוא שכירים / עצמאיים / מקבלי החלטות / B2B. הגיל הממוצע – 41. לא פעילה בעברית, ולכן לא דומיננטית מאוד בישראל. פרסום מודעות ממומנות בעיקר לקהל מקצועי.

דגשים: יעילה לשת"פ עסקיים פי 3 מפייסבוק וטוויטר, פועלת כרגע רק באנגלית ובעלת מנוע חיפוש מתקדם יותר משאר הרשתות החברתיות.

 

יוטיוב - Youtub

נתונים כלליים: יוטיוב – רשת בת של גוגל. הוקמה בשנת 2006 . זוהי רשת חברתית לסרטונים ע"י פתיחת ערוץ אישי לשיתוף סרטונים. ניתן לשתף ולהטמיע את הסרטונים בפלטפורות רבות, יש לה ממשק חינמי לעריכת סרטונים  + פסקול + הוספת כותרת. מנוע החיפוש בתוך יוטיוב פועל בדומה לגוגל וע"י שימוש במילות מפתח לחיפוש קל. בעלת התממשקות ישירה לגוגל פלוס.

דגשים: מתוך רצון של גוגל לדחוף את הרשת קדימה היא נותנת לה קדימות בתוצאות החיפוש. נתון המאפשר התקדמות אורגנית מהירה גם לעסקים שאינם בעלי אתר.  מומלצת מאוד לחשיפה ומיתוג.

 

אינסטגראם -       Instegram

נתונים כלליים: אינסטגראם – רשת בת של פייסבוק. הוקמה בשנת 2010,  יש לה חצי מליארד משתמשים בחודש, והינה רשת חברתית לשיתוף תמונות ואלבומים – דגש על כמה שפחות מלל, ותמונה אחת שווה יותר מ-1000 מילים. היא פעילה רק בטלפונים ניידים. קהל היעד העיקרי שלה הם צעירים בגילאי 24-16. ניתן להעלות סרטונים – עד 60 שניות.

דגשים: פרסום מודעות ממומנות זולות משמעותית ביחס לפייסבוק. הנעה למעקב ופעולות נוספות – זו המטרה.

  

פינטרס  - Pinterest

נתונים כלליים: פינטרס  הוקמה בשנת 2010 ומנוהלת ע"י חברת Cold Brew Labs.  כיום קיימים בה בסביבות 100 מיליון משתמשים. זוהי רשת חברתית ויזואלית שמהותה נעיצת פינים על תמונות מאתרים (בדרך התמונות מקושרות למאמר או שירות באתר העסק), לא פעילה בעברית, ולכן מתקשה קצת בישראל. ניתן לפרסם בתשלום רק לבעלי חשבון בנק אמריקאי. אם אתם בעלי עסק הנותן שירות בארץ ובחו"ל, וקהל היעד שלכם הוא בעיקר נשים בגילאי 18-34 תמצאו אותה כמקפצה יעילה וממוקדת.

דגשים: פיטרס מעבירה את נתוני הנעיצה שקבלנו לגוגל search console, כל נעץ בפינטרס, כמוהו כקישור נוסף, והם נספרים ומעלים את PR האתר. נתון חשוב מאוד לקידום האורגני.

 

טוויטר – Twitter

נתונים כלליים: טוויטר הוקמה בשנת 2006,  יש לה כ-250 מיליון משתמשים פעילים בחודש והינה רשת חברתית המבוססת בעיקר על חדשות ועדכונים טקסטואליים קצרים בדגש על חדשות/רכילות בזמן אמת. היא פעילה בעיקר בטלפונים ניידים. כיום קהל היעד העיקרי  שלה הוא סלבריטאים ועיתונאים בגילאי 60-50. מומלצת בעיקר למי שרוצה לעקוב אחרי מובילי דעה וכל מה ש"חם" ברשת האינטרנט.

דגשים: מעורבות בנושאים רלוונטיים יקדמו את בעל העסק כמוביל בתחום. המציאה את התיוגים: @ ו-#. ובעלת מנוע חיפוש חדשני ומתקדם.